SimSales (4)
Stimulate Sales

SimSALES

SimSALES este o simulare ce transformă participanții în agenți de vânzare care concurează pe aceeași piață. Vor simula întregul proces al vânzării, dezvoltării relațiilor și luării deciziilor și se vor întrece pentru cel mai bun scor al eficienței.

Galerie foto

Întrebări frecvente

La această simulare poate participa toată forța de vânzare dintr-o companie. În același timp, este adresată și directorilor de vânzări (pentru a-și reaminti anumite aspecte). SimSALES este benefică organizațiilor care fac vânzări B2C, dar nu retail, B2B și B2B2B/C (companiile ce lucrează cu distribuitori).

– Cum pot maximiza utilizarea resurselor (timp, sales support, condiții)?

– Cum pot contribui la creșterea vânzărilor, reputației și stabilității?

– Care sunt cei mai importanți factori de succes pentru creșterea vânzărilor?

Apreciem în mod deosebit utilizarea în programele noastre de dezvoltare a simulărilor de business facilitate de trainerii Evolutiv. Colegii noștri sunt persoane foarte active și competitive. Învățarea prin intermediul simulărilor le stimulează creativitatea și îi pune în starea adecvată pentru a reflecta la ce au de îmbunătățit în activitatea lor pentru a spori rezultatele de business. - Elena Cîrjan, KWS Semințe

Cum lucrăm?

Cu ajutorul SIMDUSTRY® Sales participanții vor învăța să construiască și să dezvolte relații durabile cu clienții în timp ce stăpânesc cei 7 pași ai procesului de vânzare. Aici discutăm despre planificare, prospectare, identificarea nevoilor și oportunităților, prezentarea soluțiilor, depășirea obiecțiilor, închiderea vânzărilor, follow up și dezvoltarea relațiilor cu clienții.

La final, echipele de vânzări vor identifica factorii de succes pentru fiecare pas în parte, vor optimiza comunicarea cu clienții pentru maximizarea rezultatelor vânzării și vor experimenta evenimente reale din procesul de vânzare.

Participanții vor fi împărțiți pe echipe pentru a explora procesul de câștigare a clienților. Scopul este să simuleze întregul proces de vânzare: planificarea, prospectarea, identificarea nevoilor, prezentarea soluțiilor, depășirea obiecțiilor, închiderea vânzării și follow up.

Pe parcursul derulării simulării, participanții trebuie să construiască și să crească relații cu clienții. Obiectivul este de a obține cel mai bun scor la Highest Score of Commercial Efficiency.

Pentru a simula cu acuratețe realitatea, vor fi integrate elemente precum: o descriere generală, personalitatea, calificările, punctele tari și cele slabe.

În acest sens, SIMSales are 2 structuri:

– Pentru B2B (clientul utilizează produsul/serviciile achiziționate)

– Pentru B2B2B/C (clientul revinde produsul /serviciul achiziționat)

Personalizarea va ține cont de industrie, companie și nevoile clientului.

Pe baza informațiilor obținute cu ajutorul angajaților, simularea poate fi personalizată ținând cont de industrie, clienții externi și procese interne.

Simularea creează un context ideal pentru învățare. Lecțiile însușite au aplicații imediate, fiind direct transferabile în realitatea simulării, și mai apoi, în realitatea de zi cu zi. Programul folosește o gamă variată de instrumente de învățare experiențială: auditiv, vizual, kinestezic.