oricare (11)
Stimulate Performance

SimREMOTE

SimREMOTE este o simulare ce pune participanții în situația unor manageri din companii aflate în concurență. Participanții vor prelua responsabilitatea pentru dezvoltarea și performanța echipei lor virtuale. Ei vor concura pentru Cel mai bun scor de echipă la distanță.

Galerie foto

Întrebări frecvente

Target group-ul este format din line managers, middle managers, oameni care se pregătesc să devină manageri și antreprenori.

– Care sunt factorii de succes când construim sau preluăm o echipă virtuală?

– Care sunt standardele de comunicare ce trebuie setate?

– Care instrumente asigură munca & colaborarea eficace?

– Cum poate fi dezvoltată performanța echipei într-un mediu virtual și cum poate fi aceasta menținută la un nivel maxim pentru performanța companiei?

 

Consultanții noștri pot crea carduri cu evenimente care să reflecte particularitățile industriei clientului, specificul companiei și țintele sale strategice. Astfel, vor ajuta participanții să:

– cunoască, în calitate de manager, factorii cheie de succes pentru construirea și dezvoltarea de echipe virtuale;

– experimenteze și să reflecteze la diferențele între echipe locale și virtuale și care sunt consecințele acestor diferențe pentru lideri;

– aprofundeze (sau să învețe) abilități de leadership pentru echipe locale, extrapolând aceste abilități la echipe virtuale;

– învețe și să aplice noi abordări de leadership special create pentru echipe virtuale;

– aprofundeze abilitățile lor de comunicare și de construire a relațiilor pentru a crea și a menține o atmosferă și o performanță pozitivă într-o echipă la distanță;

– dobândească instrumente de leadership & comunicare care să ajute la îndeplinirea diferitelor nevoi ale membrilor echipei;

– experimenteze evenimente similare cu viața reală în medii cu echipe virtuale;

– pregătească planuri individuale de acțiune pentru lucrul cu o echipă la distanță în viața reală (sau pentru o viitoare echipă la distanță): tot ce învață se va aplica imediat în aria de responsabilitate a participanților și în echipele lor actuale.

Din perspectiva colaborării pe care o avem cu Evolutiv Consultants Network, putem spune că îi definesc cel puțin trei caracteristici: dorința autentică de a veni în sprijinul clientului, de a se implica și satisface la nivel maxim cerințele acestuia. La acestea se adaugă profesionalismul și dăruirea cu care lucrează trainerii, abilitatea cu care leagă și comunică cele mai diverse aspecte de soft skills și management skills. - Andreea Ion, Policolor.

Cum lucrăm?

În simulare sunt integrate o multitudine de teme, astfel încât participanții să învețe care sunt etapele dezvoltării echipei, cum funcționează dinamica dezvoltării echipei în contexte virtuale, leadership-ul distribuit & aplicarea acestei abordări în echipe la distanță. În același timp, află cum se face comunicarea și care este fluxul de informații în „echipe virtuale“ (cum ar fi structura de discuție COAST) și au acces la ghiduri de comunicare în contexte virtuale (idealele întâlniri de Kick-Off virtual, mailurile, feedback, coaching etc.).

Mai mult, află care pot fi sursele de conflicte, care sunt stilurile de rezolvare ale acestora (modelul Kilmann) și cum le pot aplica în echipe virtuale. În final, focusul este pus și pe criteriile de selecție a angajaților și cum pot fi angajații motivați în situații de distanță temporală și spațială.

 

Primești profilele individuale ale celor 4 membri ai echipei tale; apoi alegi pașii de acțiune & instrumentele de comunicare pentru a ajunge să îți cunoști mai bine echipa – dar cu constrângeri de buget și timp.

Afli dacă fiecare membru al echipei tale cât de bine își înțelege rolul, cum simte apartenența la echipă și care este relația sa cu ceilalți membri din echipă.

Discuți cu fiecare membru din echipa ta și afli informațiile care îți lipseau, apoi alegi pașii pe care îi vei face pentru a spori înțelegerea rolului său, apartenența la echipă și relația cu ceilalți membri din echipă. Vezi care este competența persoanei la locul de muncă, precum și nivelul său de satisfacție la locul de muncă.

Aloci sarcini diverșilor membri ai echipei, gestionezi evenimente neașteptate (conflicte, întârzieri zilnice în activități etc.), comunici cu membrii echipei și întărești legătura între membrii echipei.

Alegi între diverși candidați pentru a ocupa o poziție suplimentară în echipa ta – toți candidații sunt diferiți din punct de vedere competențe, caracteristici personale și indicatori pentru potrivirea cu echipa existentă.

Creezi un plan de integrare pentru noul membru în echipă.

Aloci sarcini diferiților membri din echipă și selectezi criterii de măsurare pentru a spori satisfacția angajatului & nivelul său de competență. Gestionezi evenimente neașteptate, comunici cu membrii echipei, continui integrarea noului membru și întărirea legăturilor în echipa ta.