oricare (35)
Serious Games

Frenzy®

Frenzy® este o simulare special creată pentru a fi ușor de înțeles, extrem de clar din punct de vedere vizual și o experiență fascinantă pentru participanți. Se axează pe înțelegerea limbajului financiar și atingerea obiectivelor companiei privind investițiile, vânzările, profitul.

Galerie foto

Întrebări frecvente

La Frenzy® pot participa managerii, antreprenorii sau chiar toți oamenii din organizație.

Între 20 și 50 de persoane

În fiecare moment, oamenii iau decizii în organizația din care fac parte. Este nevoie ca fiecare să înțeleagă modul în care decizia sa are impact asupra rezultatelor de business. Tocmai de aceea, Frenzy® se focalizează pe:

– Înțelegerea limbajul financiar specific

– Înțelegerea situațiilor financiare relevante: cash, profit, bilanț;

– Definirea structurii costurilor;

– Înțelegerea diferenței dintre cash și profit, precum și impactul fiecăruia în organizație.

 

Împreună cu echipa Evolutiv am implementat o serie de programe de tip simulare de business care au accelerat procesul de învățare și de înțelegere a conceptelor teoretice în situații reale de business. - Bogdan Liviu, ArcelorMittal Galați

Cum lucrăm?

Obiectivul nostru este ca, printr-o simulare, să replicăm cât mai fidel un mediu de business, astfel încât participanții să-și dezvolte competențe cheie de conducere a unei afaceri.

Scopul workshop-ului este ca, la final, participanții să poată lua, cu mai mare certitudine, decizii care să nu pună în pericol viitorul pe termen mediu sau lung al companiei.

Frenzy este o alternativă creativă și dinamică pentru un teambuilding altfel, pentru deschiderea unui eveniment de firmă – conferință sau întâlnire anuală.

Participanții își vor îmbunătăți competențele de ordin financiar și analitic pe măsură ce se vor “juca” cu sumele de bani, vor planifica și acționa treptat în activități din ce în ce mai complexe, în care apar tot felul de situații provocatoare, care sunt întâlnite în viața reală.

Vom stabili 3 – 4 cicluri de business (luni), în care participanții vând produse/ servicii și își măsoară rezultatele. Vor fi incluse și scurte comentarii referitoare la capitalul de lucru, ROI, ROCE, etc.

Corelăm informațiile învățate cu aspecte concrete din realitatea organizației participanților. Simularea creează un context ideal pentru învățare, lecțiile însușite au aplicații imediate, fiind direct transferabile în realitatea simulării, și mai apoi, în realitatea de zi cu zi.