Cursuri

Leadership și Management

SimTALENT este o noua simulare propusa de Evolutiv, in care participantii invata modul in care deciziile au impact asupra dezvoltarii potentialului oamenilor din organizatie, ei devenind manageri si concurand pentru cel mai bun scor la talente (Talent Score). Provocarea managerilor este să execute două perioade de simulare conducând și dezvoltând echipe - toate diferite ca profil, cerințe și performanță și, exact ca în lumea reală, având la dispoziție bugete limitate de bani și de timp.SimTALENT se adreseaza tuturor acelor organizatii care inteleg ca dezvoltarea potentialului e un factor covarsitor pentru viitorul angajatilor si care considera ca acest lucru nu e doar responsabilitatea departamentului de Resurse Umane, ci a fiecarui manager al organizatiei.

Galerie foto

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Structura cursului

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

What is Lorem Ipsum?

  • “Care sunt factorii de succes când construim sau preluăm o echipă virtuală?”
  • “Care sunt standardele de comunicare ce trebuie setate?”
  • Care instrumente asigură munca & colaborarea eficace?“
  • “Cum poate fi dezvoltată performanța echipei într-un mediu virtual și cum poate fi aceasta menținută la un nivel maxim pentru performanța companiei?“
Click Here

CUM LUCRĂM?

În cadrul activităților, participanții devin antreprenori sau manageri executivi.
Echipele în care activează devin firme care acționează în piață.
Sala de curs devine ea însăși, o întreagă piață concurențiala.
Simularea creează un context ideal pentru învățare, și lecțiile însușite au aplicații imediate, fiind direct transferabile în realitatea simulării, și mai apoi, în realitatea de zi cu zi.
Programul folosește o gamă variată de instrumente de învățare experiențială: auditiv, vizual, kinestezic.
Participantii își vor îmbunătăți competențele manageriale pe măsură ce se vor “juca” cu diversele decizii si contexte in care simularea ii va pune, vor planifica și acționa treptat în activități din ce în ce mai complexe, în care apar tot felul de situații provocatoare, care sunt întâlnite în viața reală.

Where does it come from?

  1. Primești profilele individuale ale celor 4 membri ai echipei tale
  2. Alegi pașii de acțiune & instrumentele de comunicare pentru a ajunge să îți cunoști mai bine echipa – dar cu constrângeri de buget și timp
  3. Încerci să înțelegi pentru fiecare membru al echipei tale cât de bine își înțelege rolulcum simte apartenența la echipă și care este relația sa cu ceilalți membri din echipă

Dezvolți fiecare membru din echipa ta și afli informațiile care îți lipseau:

Alegi pașii pe care îi vei face pentru

1. a spori

  • înțelegerea rolului său
  • apartenența la echipă
  • relația cu ceilalți membri din echipă

2. a dezvolta competența persoanei la locul de muncă precum și nivelul său de satisfacție la locul de muncă

  1. Aloci sarcini diverșilor membri ai echipei
  2. Gestionezi evenimente neașteptate (conflicte, întârzieri zilnice în activități, …)
  3. Comunici cu membrii echipei
  4. Întărești legătura între membrii echipei
  1. Alegi între diverși candidați pentru a ocupa o poziție suplimentară în echipa ta – toți candidații sunt diferiți din punct de vedere competențe, caracteristici personale și indicatori pentru potrivirea cu echipa existentă
  2. Creezi un plan de integrare pentru noul membru în echipă
  1. Aloci sarcini diferiților membri din echipă
  2. Selectezi criterii de măsurare pentru a spori satisfacția angajatului & nivelul său de competență
  3. Gestionezi evenimente neașteptate
  4. Comunici cu membrii echipei
  5. Continui integrarea noului membru
  6. Continui să întărești legătura în echipa ta